Subject: Re: Terviseameti teavitus Terviseameti Kohtla-Järve labori lepingupartneritele
From: Liina Pärnpuu <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 08:22:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime lõpetada lepingu alates uuest aastast (2025). Kas sellel aastal 
tullakse veel proove võtma?

Lugupidamisega

Liina Pärnpuu

22.10.2024 22:39 TA Info kirjutas:

Lugupeetud koostööpartner

Saadame teavituskirja ja lepingu vormi seoses Terviseameti rahvatervise 
labori töö ümberkorraldamisega alates 01.01.2025. .a.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.